زمان ثبت‌نام در مزایده 4 بنای تاریخی تمدید شد/ دریافت اطلاعات تکمیلی از سایت صندوق توسعه و احیا

زمان ثبت‌نام در مزایده 4 بنای تاریخی تا 28 دی ماه 1401 تمدید شد و علاقه‌مندان برای دریافت اطعلات تکمیلی می‌توانند به سایت صندوق توسعه و احیا مراجعه کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌بافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی،  4 مجموعه تاریخی شامل کاروانسرای جانانلو، کاخ ناصری،‌ گراند هتل قزوین و کوشک چشمه علی طبق مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir و طی تشریفات مزایده به اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) واجد شرایط واگذار می‌شود.

تمام مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و همچنین کمیته فنی و بازرگانی در زمان بازگشایی پاکت‌ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

 علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده باید در تمام مزایدات و مناقصات صندوق توسعه و احیاء مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را انجام دهند.

از تمام واجدان صلاحيت و درخواست‌كنندگان دعوت می‌شود از تاريخ نشر آگهی، اسناد مزايده را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسsetadiran.ir  یا پايگاه اينترنتی صندوق توسعه و احياء (chre.ir ) و يا پايگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات ( iets.mporg.ir ) دريافت کرده و طبق زمان‌بندی ذیل مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به درج پاکت‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرسsetadiran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011026979531